·309 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ocak 2026 23:18 Kitabı bitirdikten haftalar sonra bile hala etkisinde olduğumu belirterek başlıyorum.
Büyük defter/kanıt/ üçüncü yalan kitabından beri bu kadar etkilendiğim, sarsıldığım bir hikaye olmamıştı. Çocuk istismarı sadece Ortadoğu problemi değildi, korku değildi perdeleyen, din değildi hayır yanlış bakmıştık olaya ÇIKARDI sebep. Susmaya, görmezden gelmeye, izin vermeye o lanet olası çıkarlardı.
Üzüleyim mi sevineyim mi ? Norveç’te yaşayan bir kadın ile Anadolu’nun ücra köşesinde yaşayan bir kız çocuğunun kaderi nasıl da benzeyebiliyordu.