9/10
·456 syf.··
2026 8. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 20 Şubat 2026 23:12
Çok uzun zamandır inceleme paylaşmadım bunu yazıyorum ki unutmamak için. Nermin yıldırımdan okuduğum üçüncü kitap ve sanırım tüm kitaplarını okuyacağım,okutacak. Seher’in hayatını okurken kendi hayatıma çok benzettim, ona acıdım, üzüldüm. Yolculuğu fiziksel bir yürüyüşten ibaret değildi, hayatıda bir yolculuktu. Gerçekten de uzun süre aklımda kalacak bu kitap. Sonu yine ağlamaklı bitti.
EvNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20206,9bin okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.