·80 syf.····Okunma: 17 Mayıs 2018 17:00 Filmi kadar detay beklemeyin, çok yüzeysel bir özeti diyebiliriz. Kısa bir kitap, 1 saatten kısa bir sürede okuyabilirsiniz. Eğer filmini izlemediyseniz önce kitabını okumanızı tavsiye ederim.
Konu olarak güzel tabii ki, çocuk için zaman tersten işliyor ve yaşlı doğup bebek olarak yaşlanıyor, ölüyor. 1 yaşında bir yaşlı, 70 yaşında bir bebek :)
Böyle bir şeye şahit olsam, anneye; "Abla sen neye aş erdin de bu çocuk böyle oldu?" diye sorardım galiba :)