“Ama erkekler böyledir işte! İyilik bilmez, hiçbir zaman doymaz, yetinmezler. Onları istemezsiniz, istemediniz diye nefret ederler sizden; istersiniz, bir neden bulur gene nefret ederler. Tek neden bile yoktur ortada…”
Senin için harcanan zamana yazık sen en güzel duyguların katilisin 🎶
Gerçekten seven muğlak bırakmaz alternatif gibi hissettirmez. Göz yummak yok. Güle güle diyoruz beybi. 😅
Erkekler mi? 😄 Erkekler çoğu zaman içine atan, içten içe ezilen, yok olan, konuşamayan, takdir edilmeyen, koşturmak, kendini beğendirmek zorunda kalan, yaptığı iyilikleri görünmeyen ama en küçük hatasında yüzüne vurulan, "sen de erkek misin" kelimeleriyle başlayan yüzlerce cümleden dayak yiyen vs vs... Sonra bütün bunlara rağmen dayanıp tepkisini ortaya koyunca da "erkekler böyledir" etiketini şak diye alnının ortasına yiyen çaresiz, umutsuz, çilekeş erkeklerden mi bahsediyorsun...
Ereklerin kadınlara sallaması, kadınların erkeklere sallamasını hiç çekici bulmuyorum itici ve bence varoşça geri kalmışça ve mutsuzluk yolunda gidilen yolun işareti