“Ama erkekler böyledir işte! İyilik bilmez, hiçbir zaman doymaz, yetinmezler. Onları istemezsiniz, istemediniz diye nefret ederler sizden; istersiniz, bir neden bulur gene nefret ederler. Tek neden bile yoktur ortada…”
Sayfa 10 - Can yayınları 2. Basım·Kitabı okudu
Alıntı
··3 alıntı·
1 +1'leme
·
7,5bin Gösterim
12 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
100 kere beğensem azdır 😂
🫶😂
Bunları bilmemize rağmen vazgeçmiyoruz, her şeyin çok güzel olacağına inanıyoruz. Bizi kandırmalarına göz yumuyoruz🫠
Senin için harcanan zamana yazık sen en güzel duyguların katilisin 🎶 Gerçekten seven muğlak bırakmaz alternatif gibi hissettirmez. Göz yummak yok. Güle güle diyoruz beybi. 😅
Genel sıkıntılı varlıklar,uzak durmak gerek
İyilik bilirler hocam gayette.Genelleme yapmıyorum ama .Gerçek seven erkeklerde birçok kadının elinde heba oluyor malesef
Maalesef…
Erkekler mi? 😄 Erkekler çoğu zaman içine atan, içten içe ezilen, yok olan, konuşamayan, takdir edilmeyen, koşturmak, kendini beğendirmek zorunda kalan, yaptığı iyilikleri görünmeyen ama en küçük hatasında yüzüne vurulan, "sen de erkek misin" kelimeleriyle başlayan yüzlerce cümleden dayak yiyen vs vs... Sonra bütün bunlara rağmen dayanıp tepkisini ortaya koyunca da "erkekler böyledir" etiketini şak diye alnının ortasına yiyen çaresiz, umutsuz, çilekeş erkeklerden mi bahsediyorsun...
Reklam
Ereklerin kadınlara sallaması, kadınların erkeklere sallamasını hiç çekici bulmuyorum itici ve bence varoşça geri kalmışça ve mutsuzluk yolunda gidilen yolun işareti