2 sene önce yiyip yuttuğum bir kitaptı. toplumun dayattığı başarı ölçülerine teslim olmak istemeyen herkese öneririm.
snobluk, kıskançlık, görünür olma çabası.. bütün bunlara şahit olup toplumla aramıza kabul edilebilir bir mesafe koymak son derece sağlıklı bir refleks dostlarım.
hepimiz arkamıza yaslanıp, derin bir nefes alıp, içine atıldığımız yarışlardan bir mola isteme özgürlüğüne sahibiz.