Puan vermedi·48 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Şubat 2026 18:43 Benim için bu kitap, gururun ve statü kaybı korkusunun insanı nasıl yalnızlaştırabileceğini anlatan güçlü bir hikâyeydi. Kısa ama etkisi uzun süren bir kitap. Bitince ister istemez insan kendi zayıf yanlarını düşünüyor.Bir insanın yavaş yavaş içten içe çöküşünü izliyorsun. Çöküş bir anda olmuyor. Yavaş yavaş, kimse fark etmeden geliyor. Ve en tehlikelisi de insanın bunu kendine bile itiraf edememesdir.