Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 17 Şubat 2026 23:41 Yazarın anlatımı bir ordan bir burdan şeklindeydi. İlk 50 sayfa anlamaya çalıştım, sonra okumaya başladım. Daha basit bir dil bekliyordum. Ama alıştıktan sonra aktı. Üç kişinin ağzından anlatılıyordu. Her kısımda farklı birinin hikayesini daha çok merak ettim. Sadece Iris ve Alex'in hikayesi bana geçmedi. O kadar sarmadılar ki yani. Onun dışında Alex ve Kitty'nin hikayesi daha güzel ve anlamlıydı bence. Alex olmasa da olurdu. Esme'ye üzüldüm. Kitabın sonu bir tık şaşırttı. Tavsiye edebileceğim bir kitaptı.