·168 syf.····Okunma: 21 Şubat 2026 23:56 Kitabın ortasında yahudi dramı kasmaya başladığı için sıfır puan veriyorum. Artık böyle edebiyatlara karnımız tok. Onun dışında da kitabın herhangi bir numarası yok. "Güzel ama Baumgartner'ın çok kastığını düşünüyorum." minvalinde bir yorumu hak ediyor sadece.