·48 syf.····Okunma: 22 Şubat 2026 12:03 Otobiyografi okumayı sevmem, genelde çok sıkıcı gelir bana.
Yazarın anlarımı o kadar güzeldi, o kadar naifti ki. İncecik bir kitap ile nasıl bizde bu etkiyi bıraktın?
Yaşadıkları çok zormuş. 4 yaşında okumayı bilen birine göre, 20'li yaşlarda bir anda okumaz-yazmaz olmak... En sevdiğin şeyi, yaşadığın ülkenin dilince yapamamak.