İNSAN?
··2 alıntı·
1.398 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yurt dışında olmasına güveniyor; Türkiye’de yaşasaydı buna cesaret edemezdi. Ama akıl edemediği bir şey var: ALLAH için uzaklık diye bir kavram yok. Er ya da geç cezasını Yaratandan bulur.
Sokakta da denk gelmeyiz ki bı gelsekte öpsek onu
Keşke denk gelsek, güzel öpücük atardım ona...✊️😒
@Onurunuzzz_ evet