Jack, seni unutmayacağım oğlum.
5/10
·280 syf.··
2026 4. kitabı
·
9 saatte okudu
·
Okunma: 21 Şubat 2026 21:24
Jack’ten nefret ediyorum. Ondan gerçekten nefret ediyorum. Bayağı böyle kin duyuyorum. Hayatımda böyle bir arkadaş olsa büyü yaparım, lanet büyüsünü yapar, hayatını kaydırır; öte yandan mutlu olurum. Ellie’nin tüm okul zamanını mahvetmiş bir çocuk bu, Jack denilen eleman. Okulda dışlanmasına sebep olmuş, ezik olarak görülmüş. Bu yüzden hiçbir arkadaşı olmamış. Ortaokulu berbat geçmiş. Lisesi de berbat geçecekken Lia bir nebze nefes aldırmış. Ama yanında Lia olsa bile, kendisinin büyük bir özgüven sorunu olduğu için hep başı aşağıda. En çok sevdiği şeyleri bile şevkle millete gösteremiyor. “Zorbalığa uğrarım, aman şunu derler,” diye diye, güpgüzel yaptığı çizimlerini ne çok sevdiği yakın arkadaşına gösterebiliyor ne de herhangi birine. Bu kızı böyle yapan Jack’ti. Ve ben Jack denilen beyinsizin hiçbir açıklamasını kabul etmiyorum. Ki yaptığı açıklamalar da o kadar boktandı ki daha da içime oturdu yaptığı konuşma. “Annem ölmüş. Ellie’de annemi görüyormuşum, onun için senden uzaklaştım. Onun için başkalarıyla arkadaşlık kurdum. Onlar annemi tanımıyordu, onlarla konuşmak kolay oluyordu ama sen annemi hatırlatıyorsun. Senin öyle şeyler yaşamanı istemedim. Bir sürü hata yaptım, farkındayım. Beni affedemez misin?” Filan fistan. Çok üzülüyorum bu Ellie’ye, çok fazla üzüldüm. Kendimi onun yerine koyup daha çok üzüldüm. Küçüklüğünden beri yakın olduğun, aile dostunun oğluyla sıkı bir bağın var. Her şeyiniz bir, ortada inanılmaz bir bağınız var herkes kıskanıyor ve bu Jack bir gün senin yanına gram uğramıyor. Karşı karşıya geldiğinizde, senin yanında sadece geçip gidiyor. Ve herkesin ağzında sakız oluyorsun: “Araları bozulmuş, Allah bilir Ellie ne yaptı?” diye. Ellie Jack’in yanına her gittiğinde, Jack onu aşağılar gibi kovuyor, daha da milletin ağzına laf veriyor. Yetmiyor, küçükken bize zorbalık eden Minami isimli kızla gelecekte yakınlık kuruyor. Çok güzel bir kitaptı, evreni falan harikaydı. Düşman olan şeyleri de çok seviyorum ama her şeyin hemen tatlıya bağlanmasını sevmiyorum. Oldukça ciddi şeyler bunlar. Ana kızımızın hayatını mahvetmiş ve hâlâ onun etkisinde olduğu için pasif davranan birisi ve bunlara sebep olan kişiyle “Ya tamam, şans veriyorum sana, hadi eskisi gibi olalım.” diyemezsin. Yaşanmışlıklar var. Tamam, güzel anlar var ama onlar eskide kaldı. Senin tüm okul hayatını mahvetmiş bir insan var karşında. Sana gram acımamış birisi var. Bu eleman bize âşık olsa ne olur? Ellie’yi bu sebepten aptal olarak etiketledim, gram da pişman değilim. Az biraz gurur, az biraz gurur lütfen. Hiçbir bahanesi olamaz o davranışların. Hani ben şey diye düşündüm: Bu Bay Yasuda’da bir bokluk var, belki kıza zarar vermekle tehdit etmiştir, hani ondan uzaktır. Ama meğersem kızda annesini gördüğü için uzaklaşmış. Hani bak sen şu işe. HJSHSJSNSJS Jack için upuzun nefret içeren destan yazarım. Ellie’nin mallığına ve saflığına da ufacık değinirim. Lia’ya da beş satırlık bir ekleme yapmak isterdim ama hiç kendimi yoramayacağım. Uzun zaman sonra nefret listeme bir isim girdi. Nefret listeme bakarken girmeyi başardın, Jack. Tebrikler.
Sihirli ListeJulie Abe · Artemis Yayınları · 2022290 okunma
·
62 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.