1970’lerin o özgürlük arayışı, yolculuk, sınırları aşma ve başka bir hayat mümkün mü? sorusu kitabın omurgasını oluşturuyor. Roman, Amsterdam’dan Nepal’e uzanan meşhur Magic Bus yolculuğunu merkezine alıyor. Yolda tanışılan insanlar, kısa ama yoğun bağlar, spiritüel arayışlar.. Özellikle aidiyet, korku ve özgürlük temaları dikkat çekici. Derinleşmesini beklediğim bazı duygular çok yüzeyde kaldı. Spiritüel konuşmalar yer yer etkileyici olsa da tekrar hissi fazlaydı. Kitap samimi. Bir yazarın kendi gençliğine dönüp Ben ne arıyordum? sorusunu sorması, okurla dürüst bir bağ kuruyor. Özellikle hayatında bir dönem her şeyi bırakıp gitme hayali kurmuş biriyseniz, bu hikayede kendinizden bir parça bulmanız mümkün.