Puan vermedi·524 syf.····Okunma: 22 Şubat 2026 23:35 Orhan Pamuk’un en sevdiğim kitabı oldu sanırım. Betimlemeleri o kadar güzel ki çok akıcı bir şekilde okudum. Kesinlikle herkes okumalı dediğim kitaplardan birisi oldu. Bu kadar geç okuduğum için biraz üzüldüm.