Bence Ali Lidar düz yazıdan devam etmeli. Şairliği pek keyifli degildi. Alaycı üslubunu sevdim fakat Şiir derinliği veremedi dizeleri bana. Altını çizdiğim bir kaç mısra çıktı karşıma, dur belki bir daha güzel bir mısra yakalarım diye diye okudum kitabı. Baştan sona sevdiğim tek şiiri 'moralsiz kirpi ' oldu. Onu da şuraya bırakayım. Keyifli okumalar.
Moralsiz Kirpi
Bana güzel birsey söyle yoksa ben
Moralsiz bir kirpi kadar tehlikeli olurum
Kolpadan laflarla idare etmeye kalkma
Bana gerçekten güzel birsey söyle
Söyle yoksa oyalanacak saçma sapan şeyler bulurum.
Beni günlük konuşmalarla geçiştirme sakın
Acele et fazla zamanımız yok
Derhal güzel bir şeyler söylemen lazım
Söylemezsen hatırladığım her şeyi unuturum...