Toplum ahlaka gereği tabi ki evli birisinin başkasıyla ilişki kurması hoş bir şey değil ama insan bazen duygularına hakim olamıyor. Bu durumdada yapması gereken şey bence aldatmak değil karşı taraftan ayrılmaktır. Bir erkek olarakta Anna Kareninanın eşi böyle bir durumda olduğu halde sırf ismini korumak için bu durumu kabullenmesi ve karısının aşığı ile görüşmesine devam etmesine izin vermesi ayrı bir g***k.