Kitabı farklı bir tatla bitirdim. Kızıla yüklenen bir anlam vardı. Hatta onu da sorguluyorum. Bir anlam yüklendi mi yoksa hepimiz için aynı anlama ve psikolojiye mi sahip? Kitaptaki başrol karakter farklı bağlamlarda kızıl rengini görür. Ve bu renk hayatına coşku, heyecan, hareket etme yetisi getirir. Fakat devamı böyle gitmez. Bu kitaptaki kızılı motivasyonla da benzettim. Nasıl ki motivasyonun devamında disiplin gelmezse başarılı olamayız, kızılıda başka renge dönüştürmezsek, kızıl bizi tüketen bir şeye dönüşür.
Spoiler vermeden ve biraz soyut konuşarak bu incelemeyi yaptım. Umarım anlaşılır olmuştur. Keyifli okumalar.