Var ya hiç okuyasım gelmiyor. Maxon başkasını seçerse üzülürüm, America'yı seçerse kızarım 😂 Nasıl olacak bilmiyorum
Kız kendini affettirmek için büyük fedakarlıklar yapmalı da onda o cesaret yok. Aspen'i biraz anlar gibiyim de America'yı anlayamıyorum yok olmuyor. Nedir bu kararsızlık çook güzel bir seriyi mahvetti