Bu kitap, ülkemizi derinden sarsan 6 Şubat depremini konu alıyor. O kadar etkileyiciydi ki kitaptaki yaşanan vahşeti, dostluğu, yardımseverliği, birlikte güçlü olabilmeyi ve daha nicelerini yazar öyle güzel bir duyguyla anlatmaya çalışmış ki o coğrafyaya gidemeyen insanların bile yüreğini derinden sarsmıştır. Devletin yapamadığı daha doğrusu organize olamadığı yardım faaliyetlerini birkaç arkadaş grubunun tüm olumsuzluklara rağmen başarabilmek için verdikleri mücadeleye tanık olmak harikaydı. Depremzedelere yardım edebilmek için var güçleriyle çalışan bu gençleri tebrik ederim. Bu uğurda canından olan genç arkadaşlara çok üzüldüm. Birbirlerini tanımayan(tanış olan arkadaşlarda var aralarında)insanların kendi hayatlarından vazgeçebilmeleri bu dünyanın yaşanılır bir yer olmaktan öte bir yer olduğunu bizlere gösteriyor. Deprem dedikte hırsızlık ve yağmacılık olmasa olmazımız. Burada ise çok değişik bir çete karşımıza çıkıyor. Kendinilerini Haşimilerin intikamını almak üzere yetiştiren bir azılı çete grubuyla karşılaşıyoruz. Olaylar o kadar etkileyiciydi ki o sahneler gözümün önünde canlanıyordu. En çok üzücü ölüm İmam lakaplı Necati'nin ölümüydü. En çarpıcı nokta kitabın sonunda saklı.. Hiç beklemediğim ve hiç aklımın ucundan bile geçmeyen bir olaya tanık oldum. Yazarın eline koluna sağlık olsun.