Keşke ben çocukken benim de Güray Süngüm olsaydı..
Puan vermedi·112 syf.··
2026 55. kitabı
·
8 saatte okudu
·
Okunma: 23 Şubat 2026 15:38
Bitti. Bitmeseydi. Çocukluk zor ama güzel. Çocuklaştım biraz. Ara sıra lazım. Çok bir şey yazmayacağım. Sadece şu: Güray Süngü, çocuklar için de çok güzel.. Yani güzelmiş. Keşke daha çocuk kitabı yazmış olsaydı. Daha fazla kitabını okuturdum çocuklara. Aslında sadece koyu olan cümleyi yazacaktım. 150 karakter sınırı varmış. Mecbur uzattım. Yoksa ilk cümle yeterdi. **Hocalara, ana babalara not: 6. sınıftan itibaren okutulabilir bence. **
Alıntı
Ben Neden Bu Kadar BöyleGüray Süngü · Ketebe Yayınları · 2024118 okunma
·
619 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.