Dördüncü Kanat
ahh xaden üzümlü kekim..
Öncelikle herkese tekrardan merhabaaa. An itibari ile Dört Kanat serisinin ilk kitabını bitirmiş bulunmaktayım. Şunu söylemeliyim ki kitap çok güzeldi ve akıcıydı, ben aşırı derecede çok beğendim. Zaten daha önceden de Haşhaş Savaşı serisini okumuş birisi ve kitap hakkındaki araştırmalarımı yapmış bir okur olarak beni gerçekten çok mutlu ve aldığıma cidden değdi be diye düşündürdü. Elimden düşüremedim tabirini sonuna kadar yaşadım ve devam kitaplarının da çevirisinin olmasına çok mutlu oldum. Kitabın yarısını geçtikten sonra kalan kısmının ne kadar hızlı ilerleyeceğini ve saracağını anladığımda serinin devamını araştırdım ve şuan ikinci kitabının kargoda olduğunu da mutlulukla söylerim. Burdan sonrasında biraz spoiler vericem onun için okuyuculara uyarı olsun!!!
Şimdi spoilerla devam edersek ki bizim kadın karakter Violetin ki ben ona Vi dicem; ilk başlarda böyle kırılgan ve daha narin gibi olmasına çok kızmıştım yani hani abartma be falan oldum ama sonradan hem babasının onu bir kâtip gibi yetiştirmesi, annesinin onun fiziksel gücüne inanmaması gibi unsurlar daha detaylanınca neden olduğunu anladım. Xaden üzümlü kekime gelecek olursam da kendisine aşık oldum yazara burdan teşekkürlerimi sunarım. Hem karakterinin betimlemesi ve anlatımı hemde isyancıların çocuklarının hayatta kalması için yaptığı anlaşma yapması, Vi için etrafında pervane olması, Tairn için yaptığı eyer vs vs daha birçok şeyle aslında ne kadar güzel bir sevgi gösterisi olduğunu gösterdi. Tairn gerçekten seni eve almak istedim beslemek,seninle gezmek istedim. Seni çok sevdim ve hep ol istedim ki seni Vi'yi bırakacağını da düşünmüyorum. Son olarak da bu kitap hayatıma girdiği için çok mutlu oldum ve iyi ki okudum şimdi de bakalım diğer kitaplarında nasıl bir macera içerisinde olucaz.... Puanım 9.9/10 (0.1 puanı nerden kırdın diyenleriniz için çok heyecanlı bir yerde bitti çünkü ve diğer kitabı beklemem gerekiyor)
Dördüncü KanatRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20236,4bin okunma