Puan vermedi·140 syf.····Okunma: 23 Şubat 2026 17:16 Selam, öykü sever olarak Melisa Kesmez kalemi ile çok uzun zamandır tanışmak istiyordum. Tanışma kitabı olarak yazarın ilk kitabı olan #atlarıbağlayıngeceyiburadageçireceğiz 'i seçtim. Kitapta yirmi beş öykü var. Sanırım merakımdan beklentimi öyle yükseltmiştim ki benim için biraz hayal kırıklığı oldu. Sevdim mi evet sevdim ama öyle ölüp bayılmadım. Öykü sevdiğimden bir cok öykü kitabı okudum yani okuduğum en guzel öykü kitabıydı diyemiyorum. Bunları hissetmem de beklentimi yüksek tutmak kadar yazarın ilk kitabı ile başlamış olmam da etken olabilir. Tüm cevapsız sorularıma karşılık yazarın başka bir kitabını daha muhakkak okuyacağım.