İntikam dene şeyin ne kadar taşı bir yemek olduğunu gerçekten intikam aldığınız zaman anlıyorsunuz. Peki ya affet denen şeyin yüceliğini anlamayı neden tercih etmiyoruz. Her zaman mı egomuz nefsimiz insancıl duygularımınız önüne geçecek? Bunu bir defa daha düşünmek gerek.