·336 syf.····Okunma: 24 Şubat 2026 04:06 Carl Sagan en sevdiğim bilim insanlarından biridir. Kendi anlattığı Kozmos belgeselleriyle tanımıştım. Bu kitabında genellikle Mars araştırmalarına ve dünya dışı yaşam olanaklarına, eğer varsa iletişim imkanlarına değinmiş. Döneminde elindeki sınırlı imkanlarla birçok konunun öncüsü olmuştu. Acaba günümüzde James Webb teleskobunu falan görse neler düşünürdü.