7/10
·432 syf.··
2026 19. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 24 Şubat 2026 17:48
Beklentim çok fazlaydı diye düşünüyorum, ki benim hatam değildi. Kitap hep çok övülüyordu. Umarım ikinci kitabı daha iyidir. Evet okuması keyifli ve akıcıydı. Hikayede derinlik eksikmiş gibi hissettirdi sadece. En sevdiğimiz kısım en sonda bulunan ek bölüm oldu. Keşke bütün kitap bu kadar iyi ve komik olsaydı.
UyanışSusanne Valenti · Olimpos Yayınları · 2026372 okunma
·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.