Antartika üşüyor ‍‍‍
10/10
·406 syf.··
Beğendi
·
2026 1. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2026 05:07
Îlk öncelikle bunu size başta söyleyeyim hikayeyi bir kere okuduğunuzda bir de okumak isteyeceksiniz çok bilgi vermek istemiyorum neden çünkü okurken o anı yaşayabilin diye ben hikayeyi okurken resmen hikayenin içindeki karakter gibi zannettim kendimi hikayeyi yazan Leyla Elvin acayip güzel yazmış resmen duygudan duyguya atlatıyor ve bundan dolayı hikayenin akışı hızlı anlaşılır ve çok güzel hikayenin içindeki karakter yani (İskender) geceleri fareye dönüşmesi ve sabahları ise tekrar eski haline geri dönmesi İskender'e yapılan haksızlıklar ve İskender'in yalnızlığı beni çok etkileyen yer İskender'in yalnızlığıydı ailesi tarafından sevilmemesiydi yazar Leyla elvin'in aynı şekilde öbür hikayeleri de çok ilgi çekici ben bu hikayeyi bu uygulamadan okudum ama Leyla elvinin diğer hikayelerini ise aldım yani bu yazarın yazdığı hikayeler gerçek hayattan uyarlanmış olmasa bile öyleymiş gibi hayal gücü acayip iyi hikayedeki karakterler in enerjisi pozitifliği duyguyu çok güzel aktarması da hikayenin akışını sağlıyor diyeceklerim bu kadardı hikayeyi kesinlikle okumanızı tavsiye ederim İyi okumalar not (hikaye bir kere okuyanın bağlılık yapar tekrar okursunuz haberiniz olsun) hikaye múkemel okuma níí tafsiye ederim
Antarktika ÜşüyorLeyla Elvin · Kitap Yurdu Doğrudan Yayıncılık · 2022258 okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.