Kitap çok güzel, hem konu olarak hem de anlatım olarak. Empati yapmayı öğrenebilsek hayatımızdaki insanlar daha az mutsuz olur. Annesine iyilik yaptığını sanıyor ama ona en büyük kötülüğü yapıyor. Çok hüzünlü bir kitap. Okurken, kendimi ve kızlarımı düşündüm. Özellikle de büyük olanı. Sanırım biraz da karakterle aynı meslekten olmasından kaynaklı.