10/10
·224 syf.·
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2026 8. kitabı
Magda Szabo
8.5/10 · 5,4bin okunma
·
235 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Etkili ve akıcı bir anlatım dili var. Kuşaklar arası çatışmayı anlatıyor sanırım. En insani ve anlayışlı kişilerin bile kendi yakınlarını anlamakta yetersiz kaldıklarını, empati yapamadıkları konusu işlenmiş. Burada yaşadığı yerden ayrılıp şehre kızının yanına gelmesiyle uyumsuzluk yaşayacağı gerçeğini görmek gerek. Belki birbirlerini anlamamalarının en büyük nedeni budur.
Sultannn
Gönderi Sahibi
Kitap çok güzel, hem konu olarak hem de anlatım olarak. Empati yapmayı öğrenebilsek hayatımızdaki insanlar daha az mutsuz olur. Annesine iyilik yaptığını sanıyor ama ona en büyük kötülüğü yapıyor. Çok hüzünlü bir kitap. Okurken, kendimi ve kızlarımı düşündüm. Özellikle de büyük olanı. Sanırım biraz da karakterle aynı meslekten olmasından kaynaklı.