Merhaba arkadaşlar.
Öykü kitapları okumayı sevenler burda mı?
Benim gibi sizler de öykü okumayı seviyorsanız birbirinden farklı yirmi üç öyküden oluşan bu öykü kitabını okumalısınız.
Neden mi?
Çünkü Mine Hanım, sıradan görünen insanların 'an'da yaşadıkları her detaydan kocaman hikayeler yazmış.
Bazen gördüğümüzün ardında büyük bir gerçek vardır ve onu görmek yetmez. Hissetmek, anlamak gerekir.
İşte okuduğum öykülerde böyle hissettim. Sıradan insanların eşsiz öyküleri. Her yaşam bir iz bırakır ve her insanın öyküsü kendi özeldir ya işte bu kitapta okuduğum hikayelerdeki insanların yaşamları, izleri kendilerine özgü.
Öykülerden birkaç örnek verecek olursam,
Kahve ya da Kavun
Üniversite yıllarından beri arkadaş olan Ayça ve Başak 'ın Kartal ile birleşmesinin tuhaf hikayesi .
Uyumlu Bir Çift, aldatılan bir erkeğin farkına varmadan evliliğine devam etmesi
İyi Misin? adlı hikayede Ceren ve Didem'e konuk oluyoruz. Ceren'i üzüp hayata küstüren şeyin, Didem için ne kadar da basit bir sebep olduğunu...
okuduğum bu öykü kitabını severek okudum.
Her Ay Okuyanlar Kulübü