5/10
·51 syf.··
2026 23. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 25 Şubat 2026 06:12
İlk kez okudum Cibran'ı. Hem Ermiş adlı kitabını hem de Ermişin Bahçesini. Pek Osho vari... Aman aman okunur mu benim için... Yani. Okudum mu okudum. Kötü mü? Hayır değil. Akıcı şekilde okunuyor. Sadece benim için biraz maneviyat, kişisel gelişim tarzı olduğu için pek benlik değil.
1000Kitap
Ermişin BahçesiHalil Cibran · İş Bankası Kültür Yayınları · 202518,6bin okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.