Kısa bir eser olmasına rağmen okuması beni yordu açıkcası. Hikayeye belki de ana karakterin duygusuna uygundu ama uzun uzadıya anlatılmış okumayı zorlaştıran çok sayfa vardı. Yine de bu ihanet hikayesini okumak ve bambaşka bakış açısından incelemek keyifliydi.