Kendi kendini yargılamak, etrafındakileri yargılamaktan çok daha zordur.
Alıntı
··1 alıntı·
4 +1'leme
·
9bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
O yüzden toplumsal çürüme var
En zor hesaplasma insanın kendisi ile olur