7/10
·200 syf.··
2026 5. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 25 Şubat 2026 21:46
Çağlayan Bakaçhan hocamın bu kitabını, 3 yıl önce bir eğitimde konuşmacı olduğunda almıştım. Konusu o dönemde bile ilgimi çeken bir konuydu. Dikkatimi çeken bir konu olduğu için de okuma süreci benim için anlamlı oldu. Kitabı okurken sık sık “konuyu merak edenler için bilgilendirici bir kitap ama edebi yönünü kuvvetli bulamadım” diye düşünmeden edemedim. Ben bu halde devam ederken sonunda karakterlerin bir konuşmasıyla aslında hocanın kitaba yönelik özeleştirisi olduğunu düşündürten cümleyi okudum: “Aslında kitap sıkıcı demek istemiyorum ama biraz kasvetli. Bu nedenle sadece konuya ilgisi olan kişileri cezbedeceğini düşünüyorum.” Bu cümle bana göre, okuyucuyla samimi bir ilişki kurduğunu gösteriyor. Kitabın -hocanın tabiriyle- kasvetli olması sizi yanıltmasın. Eğer bilgi edinme amaçlı okuyacaksanız, bu anlamda doyurucu olduğunu söyleyebilirim.
İnceleme
Karanlık ÜçlüK. Çağlayan Bakaçhan · Devinim Kitap · 20235 okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.