İnsan bazen en büyük korkusunu kabul ettiğinde iyileşmeye başlar. Gerçek, ne kadar acı olursa olsun, inkardan daha iyidir.
Kitabımız ölüm temasını dramatize etmeden ama son derece güçlü bir psikolojik derinlikle ele alıyor. Hikayemizin kahramanı Conor’un asıl mücadelesi annesinin hastalığı değil, annesinin iyileşmeyeceğini içten içe bilmesi ve bunun için suçluluk hissetmesidir.
Kitabımızın diğer güzel bir özelliği ise hem genç hem de yetişkin okurlara hitap etmesi. Ben çok severek okudum. Okuyacaklara da şimdiden keyifli okumalar diliyorum..