·336 syf.····Okunma: 26 Şubat 2026 14:34 Bu bir roman değil, bir şaheser! Onca acı,kötülük, kokuşmuşluk anlatılırken damağımda hiç bitmeyen ve tarif edilemez bir edebiyat tadı kalması inanılır gibi değil. Hem de bunu yaparken tüm yazım kurallarını altüst eden bir yöntem kullanmak ama bunu yaparken tek bir an okuyucu dikkatini kaybetmemek nasıl bir yetenektir! ‘Ben okuyorum’ diyen herkesin mutlaka okuması gereken gerçek bir başyapıt!