Herkese merhaba 1kitappokur beraber yeniden bir klasik okumanın müthiş huzuru ile geldim. İyice beni klasikçi yapacak bunlar sanırım
•
Kısa bir kitap olmasına rağmen sindirmesi biraz uzun sürüyor neden mi Dostoyevsky dönemi tüm çıplaklığı ile gözler önüne sunuyor. Kitap tamamen Makar ile Varvara’nın mektuplaşması üzerine dönüyor. Bir yandan kendi hayatlarından bahsederken diğer yandan insan olmanın, umudun, acının, yoksulluğun, tükenişin, çaresizligin en ağır darbelerini okuyucuya da hissettiriyor. Dönemin sosyal, kültürel ve toplumsal yapısı, karakterlerin yaşadığı zorluklar Varvara ve Makar'ın acıklı kalemlerinden dökülüyor sayfalara. Ben büyük bir keyifle okudum ve sizlerin de okumasını öneririm.
İnsancıklarFyodor Dostoyevski · Can Yayınları · 202377bin okunma