10/10
·188 syf.··
Beğendi
·
2026 3. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 26 Şubat 2026 21:54
İçim çok buruk. Hanna neden bu kadar yalnız bırakıldı? Neden böylesine acı çekti? Eğer başından beri okuma-yazma bilmediğini söyleseydi ve çocuk ona yardımcı olsaydı belki de sonu böyle olumsuz bitmezdi. Bilmiyorum belki de Hanna'yı çok benimsedim ve mutlu olmasını istedim. Bu yüzden kitabı mutlu son isterdim. Neden hikayeler mutsuz sonla biter ki? Mutlu sonları neden daha çok göremiyoruz?
Spoi içerebilir
OkuyucuBernhard Schlink · İletişim Yayıncılık · 20144,620 okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.