·56 syf.····Okunma: 24 Şubat 2026 22:37 Bu kitapta bir ruhun "bir kalbin" nasıl git gide çöktüğünü görüyoruz. İnsan aslında kendi düşünce silsilesiyle nasıl da yine kendi kendini mahvediyor, nasıl içini yiyip bitiriyor ve kendine zarar veriyor bunlara şahit oluyoruz. Aslında hayatı kendimiz dışında sadece ailemiz için bile olsa yaşamamamız gerektiğini çok güzel gösteriyor kitap. Eşi ve kızı için çabaladıkça kendi değerini kendi bitiren ve tüm hayatını onlar için harcayan adamın öyküsü… Kitap baya kısa olmasına rağmen neredeyse her sayfasında acaba olay şu şekilde mi devam edecek diye tahminler yürüttüğüm bir kitaptı. Okuduğum için memnun kaldım.