Puan vermedi·%36 (84/232 syf.)· Kitabın adı Harp Dönüşü olacağına Macit ve Humret olsa daha mantıklı olurmuş. Kitapta o kadar fazla betimleme var ki insanı bezdiriyor. Güzel savaş anıları okuyacağımı düşündüm ama hayal kırıklığına uğradım. Humret ve Macit’in aşkı baydı beni. Kolay kolay bir kitabı yarım bırakmam ama bu sefer yapamadım. Günlerce elimde sürüklendi bitiremedim ne yazık ki. Umarım başka eserlerini severim Burhan Cahit Morkaya