e.

@elfmira
Şöyle oluyor: sevdiğim biri beni bıçaklasa ben o bıçağın acısını duymamak için kendime kamyon çarptırıyorum. Niye lan elif?
·1 alıntı·
115 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.