e.
@elfmira
Takip Et
Şöyle oluyor: sevdiğim biri beni bıçaklasa ben o bıçağın acısını duymamak için kendime kamyon çarptırıyorum. Niye lan elif?
10 beğeni
·
1 alıntı
·
115 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap