Maaşının yarısını kitaba harcardı.
Alıntı
··
2 +1'leme
·
13,2bin Gösterim
18 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Offff yine ifşalandık 😱🤭🤭😂
Yaşandı😅(burs)
Yarısı olmasada çeyreği 😅
Annemin her ay beni evden atacağı endişesiyle bile bile 😅
+1 fakat artık almıyorum çünkü evde yer kalmadı 🤓
Reklam
Ama napim kitaplar çok pahalı ve ben yine de onlarsız yapamam. 😀😌