·224 syf.····Okunma: 27 Şubat 2026 22:22 Masallar.. Hani şu hepimizin çok sevdiği ve masum olduğunu düşündüğümüz çocukluk hikayelerimiz. Gerçi bu yeniden uyarlama da hiç kimse masum değil! Yani yazar karanlık derken bu kadar derin bir karanlıktan bahsetti mi bilemiyorum. Kitabı ilk uyarıdan itibaren diken üstünde okudum. Ve tabii ki yine manyak gibi gece okudum. Ayrıca artık hiçbir masal gözümde eski saf haline geri dönemeyecek. Sizleri bildiğiniz masaları unutturacak bir seriye davet ediyorum. Baştan söyleyeyim, mideniz ve kalbinizin dayanamayacağı çok fazla detay vardı. O yüzden bence +22 okuyuculara dshs uygun. Gerçi yaş aralığı verebilir miyim pek emin değilim. Çünkü her sahne hele de işkence sahneleri tam net anlatılıyor. Ve siz korkmadan ve maalesef ki gözünüzde canlandırmadan okuyamıyorsunuz.
Içindeki tüm çocuklarla birlikte yanan bir yetimhane, bu durumu kendileri için fırsat bilen üç kafadar ve o bölgeye avlanmaya giden iki arkadaş.. Ayrıca orası çocuklar için bir psikiyatri hastanesiydi. Kitap 3 perdelik bir oyun gibi anlatılmış. Bu detayı sevdim. Akıcı ve yalın bir dile sahipti. Çeviri yapan arkadaşı canı gönülden kutluyorum. Tertemiz bir çeviri. Kitabı ne kadar itici bulduysam yazarın kafasını o kadar mükemmel buldum. Hala kitabı sevdim mi sevemedim mi bilmiyorum. Lakin kimden nefret ettim kime üzüldüm uff.. Cidden karmaşık duygular içindeyim. Tek bildiğim kitabı gece falan okumayın. Gözümü her kapattığımda değişik değişik detaylar gözümün önüne geldi. Sonunu beğendim güzel bağlandı. Serinin devamını okuyacağım ama hemen değil. Açıkçası #spoiler vermeden ancak bu kadar anlatabilirim.