·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Şubat 2026 00:13 Karanlıktan güçlüydü hep aydınlık.
Zülfü Livaneli" Sevdalım Hayat "
Eğer Zülfü Livaneli okuyup, eserlerini, kendisini seven biriyseniz bu kitabı okuduğunuzda ona olan hayranlığınız bilmem kaç kat daha artacak.
Sadece bir Livaneli otobiyografisi demek bu kitap için yanlış olur. Siyasi, kültürel, ekonomik ,sosyal ,edebi ,tarihi birçok alanda bilgiler de sunuyor bize kendi hayatından kesitler aktarırken. Birçok kıymetli insandan bahsediyor. Bir sürü ülkeye götürüyor bizi. Pek çok filmi izliyorsunuz, konserlere gidiyorsunuz, daha neler neler ...
Hiç sıkılmadan ,heyecanlanarak ,merakla okudum kitabı.
Son yazdığı " bekle beni" kitabı.
Bu kitabının minimalleştirilmiş hali .
Eleştirmiştim de "bekle beni "yi.
Ben olsaydım böyle dev bir eser varken o kitabı yazmazdım . Ama belki de yazar son eserinin unutturmamak için yazmıştır.
Hatırlatmak için yazmıştır.
Çünkü biz unutmaya meyilli bir milletiz.
Bu kitabı okuduktan sonra, o kitabı niçin yazdığını daha çok anladım .
Ben yine de "bekle beni" yi ve" sevdalım hayat" okumamış olanlara şunu tavsiye edebilirim "sevdalım hayat" ı okusunlar.
Hayatının 60 küsür yıllık bir dönemini anlatmış bu kitapta acaba devamı gelir mi?
Bu zamana kadar ki olan dönemini de yazar mı?
Yazarsa o kitabı da büyük bir keyifli okuyacağımdan eminim.
Ömer Zülfü Livaneli, Bir müzisyen, bir yazar ,bir senarist, bir yönetmen hepsinin ötesinde dev bir insan.
Saygıyla ...