·110 syf.····Okunma: 28 Şubat 2026 00:33 başta karaktere tilt oldum. onu anlamaya çalıştım ama bi saçmalık vardı yani. insanlarla olan iletişiminin absürtlüğü cidden yabancı geldi. daha duygusuz bir karakter okumamıştım cidden. böyle oluşu olay zaten o yüzden beğendim güzeldi kitaptı. dili de güzeldi akıp gitti.