Yazarın dili oldukça akıcı. Kitap eski Türk filmi tadında ve severek okudum. Orhan Kemal’in okuduğum ilk kitabıydı. Yazarın bu kitapta dönem itibariyle olduğunu düşünmek istediğim erkek egemen bir toplum algısı var. Yıllarca parmağındaki yüzüğünü her zorluğa rağmen satmamış ve nitekim kimsesiz bir şekilde ölürken parmağındaki yüzükten tanınmış bir kadının hikayesi.