·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Aralık 2025 00:34 Ne yalan söyleyeyim ilk 200 sayfalara kadar çok zor ilerledim. Kitap uzun süre elimde süründü. Sonra hikayede hareketlenmeler başladı. Bu tarihi geçekliğinin de vermiş olduğu etkiyle oldu sanırım. Savaş balayınca hikayenin sürükleyiciliği arttı ve hızlıca okuyup bitirdim. Sonuç olarak ise çok beğendim. Eleştirdiğim noktası ise Nazan Bekiroğlu çok uzatıyor sözü. Yani kitabı elimden bırakma noktasına getiriyor benim için. Ha bu söz uzatma işini sevenler vardır elbette. Benim için geçerli bu durum. kitap aşk romanı mı? Tarihi roman mı? Seyahatname mi? Kişisel bir miras mı bilemiyorsunuz ama sonunda o kadar etkileniyorsunuz ki uzun uzun düşünüyorsunuz o dönem yaşananlara. Tavsiye derim beğeneceğinizi düşünüyorum.
#nazanbekiroğlu
#narağacı
#1kitap1fotograf