Puan vermedi·98 syf.····Okunma: 15 Şubat 2026 14:57 Bir erkeğe yaslanmadan ve kadın olarak tek başına kendi ayakları üzerinde durarak hayatını sürdürmek isteyen Bedia'ya BA-YIL-DIM. Güçlü kadınları her zaman çok sevmiş ve takdir etmişimdir.
-Konusuna değinecek olursam müziğe yetenekli bir kız çocuğunun aldığı eğitim sayesinde yetişkinliğinde ayakta durabilmesi anlatılır. Yaşadığı her sıkıntı da uduna daha da sıkı sarılan bir kadın... Eşi onu aldattığında da, ailesindekileri kaybettiğinde de yanında hep o en sevdiği arkadaşı udu vardı. O eşinin yaptıklarından bahsetmek bile istemiyorum ama ağabeyi öyle miydi? Kız kardeşini sahipsiz bırakmadı, ilgilendi. Bizlere tam bir ağabey kardeş nasıl olunur onu gösterdi. Fatma Aliye'yi okurken Ahmet Mithat Efendi'yi okuyormusum gibi hissettim. Sebebi de malum zaten. Ahmet Mithat yazı hayatında Fatma Aliye'yi motive ederek, yazmasına vesile olmuş, hatta birlikte eser bile yayınlamışlar. Herneyse roman çabucak okuttu kendini gayet akıcıydı. Beklentim pek yoktu, hatta bayağı bayağı beğenmeyeceğimi düşünmüştüm ama sonunda öyle olmadı. Bayağı sevdim. Anlatacak çok şey var aslında tam böyle dedikodusu yapılacak kitaplardan. :) Sizler de kesinlikle okumalısınız. :)