Kitabın temasına adapte olmakta zorlanarak okudum. İlk başta algılarım şaştı, doğru mu bunlar diyerek biraz zor girdim içeri ama kitap gerçekten güzeldi. İlk başlardaki bu bocalama seansını aştığınızda zaten kısa bir kitap da olduğu için okur geçersiniz.