İncecik, kitaplığımda nereye koyduğumu bile göremediğim kadar kısa bir kitap. Akıcı mı? Yaaaani. Olmasa da olur. Abartı bir tanıtım sonucu satın aldım. Çok da beğenmedim. Başkarakterin otizm spektrumunda yer aldığına eminim. Teşhis konulmamış bir karakter. O adamı evine bile sokmamalıydın kızım.
Öyle anlatıldığı veya kapağında yazdığı kadar gül gül öldürmedi. Sadece ilk başta kadının çocukluğundan bahsederken geçen bir iki kısımda güldüm, o kadar. Genel olarak bu hikaye nereye gidiyor Allah aşkına temalı sızlanmalarımı barındıran bir okuma deneyimiydi. Tümünü hemen bir gecede bitirdim. Hayatıma bir şey katmadı, eğlendirmedi. Beğenmedim kısacası. Tanıtımı yayınevi çok iyi yapıyor ama kitap tırt, kusuruma bakmayın lütfen.