Çok özür dileyerek... Üniversitenin ilk yılında bir sahaftan alıp okudum. Bitirdim de çok güzel, harika. Ama abartıldığını düşünüyorum. Hiçbir şey anlamamıştım, neden bu kadar çok okunduğuna bir anlam veremediğim kitaplardan biri daha.
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2022275,6bin okunma