Kitap karmaşık duygularının eseri olmuş bir kadının, kocasının alnının ortasına ateş etme sürecini anlatıyor. Akıcı, hızlı okunan bir kitap. Fakat tüm karakterlerin duygusal anlamda çöküş içinde bit hayat yaşamaları ve tek düzelik sıradanlık beni rahatsız etti. Her şey öylesine ve boşvermişlik içinde geçiyor sanki. Tek bir an kadının çocuğuna duyduğu sevgi orda ayrılsa da bunu da elinden alınınca hayat daha karmaşık hale geliyor.
Okurken biraz ruhunuz da daralma hissedebilirsiniz ve onların ruh hallerini iç dünyanızda yaşayabilirsiniz.