Kitabın 8.3 puan ortalaması yakalaması garibime gitti. Kitap klasik Rus edebiyatının abartılmış hali. Tek bir olay var, kahramanımız 5-6 kişiyle diyalog kuruyor, fakat bin kişinin kıyafeti, ağzı burnu, saçı sakalı betimleniyor. Kitabın 4 te 2 si betimleme. Geri kalanıda fakirlik betimlemesi. Şöyle fakirdi, böyle fukaraydı gibi, arada da olaylar oluyor bir kaç sayfa. Okumak ve bitirmek için kendimi çok zorladım, bitirdiğimde bet bir karar aldım. Bir daha kumarbaz Rus yazarların kumar borçlarını ödemek için yazdıkları ısmarlama kitapları okumakta zaman kaybetmeyeceğim.